RESTAURANT EL GAT Restaurant Tarrega Lleida
Benvolgut client/a, t'hem trobat molt a faltar!

Des del Gat ens hem preparat per garantir la màxima seguretat dels nostres clients, així com del nostre personal. Com a prioritat volem que us sentiu #comacasa: segurs, pero a l'hora, que torneu a sentir el caliu de compartir el vostre temps d'oci i posar en valor el valor humà que caracteritza el nostre projecte, les persones. Reobrim el restaurant amb algunes novetats de funcionament, decoració, manteniment i seguretat. En aquest vídeo podeu veure algunes de les mesures que hem implementat.

Preguntes freqüents                              

On puc veure el menú cada migdia?
El menú del bufet estarà penjat al web del gat a partir de les 12.00h del migdia i el mateix dia a l'instagram del Gat.


Cal que reservi taula per dinar?.
No és obligatori, només si et vols assegurar de trobar lloc. El telèfon per a fer les reserves és el 973 312 288 o per WhatsApp al 679 52 85 03.


Hi ha servei per emportar i a domicili?
Sí, per emportar i a domicili a Tàrrega ciutat. Pots fer la teva comanda trucant al 973 312 288 o per WhatsApp al 679 52 85 03.


Quines són les mesures de seguretat impantades i les obligacions que tinc com a client?
A continuació, podeu consultar totes les mesures concretes que hem implantat.


 

Mesures de seguretat per part del restaurant                                     

1. Neteja a fons 2 vegades al dia i neteja permanent durant els serveis de cadires, taules i vaixella.


2. El personal compleix les mesures higièniques individuals d'uniformitat, ús de mascaretes i guants.


3. Els productes d'alimentació i beguda que ens arriben dels nostres proveïdors passen per un procés de neteja i desinfecció abans de ser cuinats i posats a disposició dels nostres clients.


4. Per garantir la màxima seguretat, el bufet lliure migdia serà servit pel personal del Gat i d'aquesta manera minimitzarem el contacte dels aliments amb altres persones.


5. Per assegurar el compliment de les distàncies de seguretat mínimes, hem habilitat unes barreres protectores, hem creat un circuit d'entrada i sortida i hem posat unes marques al terra per marcar el distanciament.


6. La vaixella que s'utilitza està desinfectada a 80 graus de temperatura i la mantelleria és d'un sol ús.


7. Els envasos d'un sol ús per emportar són biodegradables per un compromís ferm amb el medi ambient. Es reciclen al contenidor marró.


8. L'equip del Gat hem rebut una formació específica de seguretat contra el Covid-19 i som coneixedors de les normes sanitàries per poder atendre els nostres clients amb la màxima seguretat sanitària.


9. Els nostres clients podran fer ús dels serveis amb un protector especial per al WC i amb la recomanació de rentar-se les mans abans i després de fer ús del servei.


10. Degut a la necessitat de respectar les distàncies, l'espera en el bufet pot incrementar-se ja que només podem servir d'un en un.


11. En la mesura del possible preguem que els nostres clients puguin fer els pagaments amb targeta. Les persones que facin ús de la terrassa podran pagar a la taula i no caldrà que entrin al local. 


 
La responsabilitat que demanem als nostres clients:

1. És obligatori l'ús de mascareta a dins del local.


2. Fer ús del gel hidogilitzant a l'entrar i al sortir del local.


3. Els clients hauran de seguir un circuit d'entrada i sortida i complir les distàncies de seguretat marcades a dins del local.